تحصیل در انگلستان

ممکن است تا به حال برای ادامه تحصیل در خارج به فکر کشورهای مختلفی افتاده باشید. انگلستان ، چین ، آلمان ، کانادا و …، قطعا انتخاب دانشگاه و کشور مقصد برای تحصیل یکی از اساسی ترین موارد در تعیین آینده شما می باشد. انتخابی که درست یا اشتباه آن شاید به معنای تغییر سرنوشت شما باشد. اینکه که در سبد نتایجتان دست به سمت کدام مورد برده و آن را انتخاب کنید نیاز به تحقیق کافی و ماهرانه ای دارد.

تحصیل در انگلستان به دلیل دانشگاه های معتبر در سطح دنیا و نیز تنوع در رشته های ارائه شده یکی از محبوب ترین مقاصد تحصیلی برای دانشجویان خارجی است. انگلستان پس از آمریکا دومین مقصد محبوب دانشجویان بین‌المللی برای ادامه تحصیل در خارج از کشور محسوب می‌شود. در حال حاضر، ۱۰۹ دانشگاه در کل بریتانیا وجود دارد که ۹۱ مورد از آن‌ها در انگلستان واقع شده‌ و تعدادی از آن‌‌ها در فهرست معتبرترین دانشگاه های جهان قرار دارند. مدارک دانشگاه‌های انگلستان و بریتانیا در تمام نقاط دنیا معتبر و ارزشمند هستند و طیف وسیعی از رشته‌های تحصیلی در دانشگاه‌های این کشور ارائه می‌شوند.

بورسیه تحصیل در انگلستان

study in tehran

بورسیه تحصیل در انگلستان و تحصیل رایگان در انگلستان معمولا کاری مشکل است و تنها به افرادی با رزومه های بالا تعلق می گیرد، معمولا بورسیه تحصیلی مقطع دکترا و اخذ بورسیه مقطع فوق لیسانس یا کارشناسی ارشد انگلستان بیشتر از دیگر بورسیه های تحصیلی دوران کارشناسی در دسترس هستند. یکی از این بورسیه ها، بورسیه Chevening بریتانیا است که کمک هزینه تحصیلی در انگلستان برای دانشجویان بین المللی، بودجه این بورسیه توسط انگلستان و بخش های مشترک المنافع دفتر و سازمان های همکار ارائه میگردد. بورسیه های تحصیلی کمک های مالی کامل و یا بخشی از هزینه های تحصیلات تکمیلی تمام وقت را در رشته های گوناگون ارائه می کند.

تحصیل در انگلستان کارشناسی ارشد

تحصیل در انگلستان کارشناسی ارشد یکی از بهترین گزینه ها در جهت اخذ مدرک کارشناسی ارشد می باشد . طول دوره ی کارشناسی ارشد در انگلستان یکساله و جهت پذیرش نیازمند داشتن آیلتس ۶ یا ۶.۵ خواهید بود. همچنین شما با تحصیل در این کشور با توجه به سطح بالای آموزش در این کشور میتوانید آینده ای روشن را در ذهن خویش ترسیم کنید. حال اگر شما موفق به اخذ آیلتس مورد نظر نشده باشید میتوانید از دوره های شش ماهه Pre-Master در این کشور که با آیلتس ۵.۵ برگزار میشود بهره مند شوید. فرد دانشجو در این دوره یکساله، اجازه ۲۰ ساعت کار در هفته را دارد.

تحصیل دکتری در انگلستان

uk

تحصیل دکتری در انگلستان نیز در مقایسه با سایر کشور ها بجای ۴ تا ۵ سال در کشور انگلستان بیشتر از ۳ سال نخواهد بود. چنانچه شما فارغ التحصیل دانشگاه های کشور انگلستان یا خارج از این کشور باشید می توانید جهت اخذ پذیرش جهت مقطع دکترای کشور انگلستان اقدام نمایید. فرد برای پذیرش مقطع دکترا نیازمند داشتن نمره زبان آیلتس ۶.۵ میباشید.

تحصیل در انگلستان پزشکی

uk doctor

 

تحصیل در انگلستان پزشکی به دلیل امکانات مدرن و پیشرفته و همچنین کیفیت بالای آموزشی آرزوی بسیاری از دانشجویان جهان می باشد. متقاضیان تحصیل در رشته پزشکی که در خارج از انگلستان تحصیل کرده اند بایستی دوره های GCSE و یا معادل آن را انجام داده باشند. بنابراین از دانشجویان خواسته میشود تا مدارک لازم را به منظور استاندارد بودن آموزش قبلی خود , در زمان تقاضای پذیرش در رشته پزشکی ارائه دهند.دانشجویان خارجی می بایست دوره های A-Level را با موفقیت پشت سر گذاشته باشند تا بتوانند در رشته پزشکی در انگلستان پذیرفته شوند.

هزینه تحصیل در انگلستان

هزینه تحصیل در انگلستان در خیلی از شرایط از تحصیل در کشورهای مشابه همچون استرالیا و آمریکا ممکن است کمتر تمام شود. شهرهای مختلف، موسسات متنوع و رشته‌های گوناگون این امکان را فراهم می‌نماید که گزینه‌های مختلفی با شرایط و هزینه‌های متفاوت مطرح گردد و امکان انتخاب را برای کلیه متقاضیان بیشتر نماید. هزینه تحصیل در انگلستان در رشته ها و مقاطع مختلف با توجه به کیفیت و رده کالجها و دانشگاه های انگلستان بسیار متغیر می باشد.

متن دیدگاه‌ها

mood_bad
  • هیچ نظری ثبت نشده است.
  • chat
    یک نظر ارسال کنید